Nasza firma prowadzi gwarancyjny i pogwarancyjny serwis produktów firmy Rapid, zgodnie z postanowieniami producenta w terminach odpowiednich do oznaczeń na opakowaniach produktów. W przypadku braku oznaczenia terminu gwarancji, jak również w odniesieniu do wszystkich elementów wyposażenia dodatkowgo, z wyłaczeniem materiałów eksploatacyjnych, jak zszywki, kasety, ostrza i podkładki do dziurkaczy, udzielamy rocznej gwarancji na dostarczone przez nas produkty.
Okresy gwarancji określone przez producenta różnią się w zależności od grupy towarowej i przeznaczenia produktu. W każdym przypadku obowiązuje okres gwarancji oznaczony na opakowaniu w postaci cyfry w okrągłym polu. Bieg gwarancji liczony jest od daty sprzedaży, prosimy o zachowanie kopii dowodu zakupu, w przypadku jego braku decyduje data produkcji.
Warunkiem uznania gwarancji w jej faktycznym wymiarze jest przedstawienie ważnego druku gwarancji, zawierającego wypełnione pola:
Jeśli urządzenie nie posiada numeru fabrycznego, druk gwarancji nie jest wystawiany. W tym przypadku należy dostarczyć kopię dowodu zakupu. Nabywca jest zobowiązany zapoznać się z warunkami gwarancji, określonymi w druku gwarancji dostarczonym wraz z urządzeniem oraz ściśle stosować się do zaleceń instrukcji obsługi. Nieprzestrzeganie warunków gwarancji i zaleceń instrukcji obsługi może spowodować utratę praw do naprawy gwarancyjnej usterki, która w następstwie takiej eksploatacji wystąpi. Nie mogą być traktowane jako naprawy gwarancyjne czynności, do których wykonywania nabywca zobowiązany jest instrukcją obsługi, jak np. okresowa konserwacja, smarowanie lub czyszczenie urządzenia, wymiana kaset, regulacja.
PARTNER Maryla Woźniak
01-242 Warszawa, Al. Prymasa Tysiąclecia 46/123
Tel/fax: 22 862 70 44
E-mail: info@zszywacze.pl